Monday, August 17, 2009

Merdeka Ride

Minggu lepas, salah sorang member photographer, Hizwan telah mengajak saya keluar shoot lumba basikal... So saya pun tak pernah shoot event cam ni.... abih tu tunggu lagi...
Di bawah ni adalah serba sikit foto yg sempat ditembak... acara ni berlangsung pada 16/08/2009.....Tempat permulaan dan penamat di Padang Polo... Para peserta professional perlu melalui Gurney Drive, Hutton Lane, Penang Road, Jelutong Expressway, Lebuhraya Byn Lepas, jln Permatang Damar Laut, Jln Sultan Azlan Shah dan Jln Bkt Gambir hingga ke Pdg Polo semula.... lebih krg la route dia...

Ini waktu hendak berlepas..


Rasanya peserta paling muda ni.. umur tak sampai setahun lagi apa...
.... mereka pun berlepas.....

Bersebelahan Queensbay....








Yg sebelah kanan tu manager kat tempat kerja saya (Seagate), boss wife saya..

Yg baju hijau tu kami punya MD...


Tgk rider ni.. saya shoot dia, dia shoot saya balik dgn camera phone...

Sempat lagi bergayut...

Ini semasa menuruni Bukit Gambir....



Ni dah kembali semula ke Pdg Polo....
Peserta junior kita nak menamatkan perlumbaan...

Yg angkat tangan ni pun work-mate saya jugak...
Basikal ni memang betul2 easy rider, boleh kayuh sambil berbaring...

1 comment:

  1. Nice pics bro.
    Macam saya cakap, bro punya compo memang baik punya.
    Satu lagi, kalau bro nak buat duit kopi, bro register Google Adsense. Saya dah buat duit daripada google adsense banyak jugak le.

    ReplyDelete